Popular Posts

Wednesday 14 September 2016

Lukis jea ... banner musollah : akhlak

Lukis jea ... cadangan banner musollah

Bila aku diminta membuat satu banner utk musollah.
Tema santai.
Message melalui gambar (visual)
Obj: akhlak / adab pergaulan lelaki n perempuan.

Harap diterima sebab aku dah penat seharian mencantikkan sebahagian dinding musollah (bahagian tugasan aku).
Tema simple ... 'taman'
So aku up sikit tema tu kepada 'taman syurga' di mana ada air2 yang mengalir.
Pastinya aku tak buat imej sebenar melainkan yang telah ku ringkaskan dan geometrikan sedikit.
Simple but nice ... itulah pendekatan yang cuba ku bawa.
Derang ok ke dengan hasilkerjaku?
Tak kisahlah. Dah kata 'ikut aku' maka kenalah derang ikut dan terima hasilkerjaku itu.
^__^

Sementara cuti ni aku layanlah ...
Tapi kalau dah start skul ... jangan marah ye kalau aku buat 'tidak pandai' (bahasa sopan).
Pada aku kerja kena fokus n ikut priority ... priority sekarang adalah SPM - demi agama n anak bangsa yang cemerlang akademik dan bijak n tulus dalam berfikir.

"Moga mereka menjadi cendekiawan islam yang menyumbang kepada kecemerlangan islam".
Aamiinnnn


-peace-
>__<

No comments:

Post a Comment