Popular Posts

Friday 23 September 2022

Lukis jea ... jom lukis harimau

 

Lukis jea ... jom hari ni kita lukiskan wajah harimau
Ini adalah 3 asas mudah yang boleh digunakan

Langkah seterusnya , hasilkan wajah harimau itu menggunakan 3 asas tadi. 
Senangkan? ... sedikit susah?🤔
Nak bantuan lebih , boleh lihat video penghasilannya di youtube channel aku ...
'Cikgu Rozai Asnizah'

Hmm...inilah hasilnya😜

Harap dapat membantu sesiapa yang mahu melukiskan wajah harimau.😁

Jom borak ...
Aku pilih utk melukiskan wajah harimau ni sebab ... dulu, masa aku kecik, aku selalu saja menghadapi masalah utk melukiskannya. Tiap kali aku cuba melukiskan harimau , hasilnya seakan kucing!🤣
Hmmm...tak puas hati betul.
Jadi...kali ini, sebelum aku melukiskannya, aku 'study' sikit 3 asas wajah harimau tu dan kembangkan dari asas tersebut.  Gitulah ceritanya.

Baiklah kawan ... alarm jam aku dah berbunyi. Suruh stop di sini. Sudah masa untuk masuk bilik air dan bersiap utk aktiviti hari ini.
Moga Allah mudahkan urusan aku dan urusan kita semua dunia hingga akhirat.

Jumpa lagi

-peace-
>__<

No comments:

Post a Comment