Popular Posts

Wednesday 27 May 2020

Lukis jea ... ' head hunter'

Lukis jea ... "head hunter"
Hmm...😚😚😚
Budak ensem ni minta aku lukiskan gambar ini.

Draft yang aku lukisni agak kabur sikit.
Memang ginilah biasanya cara aku melukis.
Lukis draft guna pensel untuk dapatkan bentuk dan iras wajah.
Pastu baru usahakan agar ianya kelihatan 'sempurna' di mataku.


Apa yang nak aku sampaikan...
"Aku sayang budak ni"
Aku mohon agar Allah campakkan semangat juang dan jihad dalam dirinya terutamanya untuk menghafal kalam Allah.
Dan aku mohonkan agar Allah bukakan pintu hatinya untuk memahami AlQur'an, menguatkan ingatannya untuk menghafalnya dan memberikannya kekuatan untuk mengamalkannya dan menjadikan al Qur'an itu sebagai hujjahnya.

Amiiinnn
Moga Allah perkenankan



-peace-
>__<

No comments:

Post a Comment