Popular Posts

Monday 20 May 2019

Lukis jea ... keakraban dan.kasih sayang

Jom melukis
Jom lukis ... inilah gambar anak2 saudaraku daripada adik.perempuan bongsu keluarga kami.
Afan ... Zinni ... dan Fateh
Moga mereka dewasa menjadi hamba Allah yang soleh dan diberkati hidup mereka dunia hingga akhirat.

Mula2 draf kan je ngan pensil biasa

Pastu ... bolehlah di"hidupkan" gambar mereka dengan menggunakan pigmen liner

Lukis jea ... tekun .... itu yang perlu ada utk melahirkan gambar ini ...

Moga menjadi halwa mata bagi yang memandang
Puasa2 ni ... mata asyik mengantuk kan?

-Peace-
>___<

P/s: hari ni puasa kita yang ke 16 hari.
Allah ... lapar.n.dahaga
+ mengantuk...
 Sebab sahur tadi aku telan ubat selsema n ubat batuk. Ngantuk tau sebenarnya.ni.
Tapi ....
Takkan nak tido lak ... kan?
Moga Allah.ampunkan segala dosa2ku dengan sakit ini.
Kalau sakit ini dapat menjauhkan aku dari neraka jahannam dan siksaan akhirat ..
 Maka
Aku rela Ya.Allah
Sesungguhnya Kau yang Maha Pengasih dan Penyayang.


4 comments:

  1. pandai cikgu melukis, tapi sentuhan belum power lagi. rentak lukisan biar kasar sikit cikgu, jangan ikut buku sangat

    ReplyDelete
    Replies
    1. 🤣. Tq atas komen. Saya cikgu fizik yang ditarik mengajar lukisan. Tak ikut bukupun sebab memang tak belajar n tak tahu teori lukisan. Melukis sebab minat saja ... apapun komen tu menarik. Saya cuba fahamkan n apply. 😊

      Delete
  2. Replies
    1. Alhamdulillah.
      Moga dpt memberi sedikit kebahagiaan bg yg melihat😁

      Delete