Popular Posts

Saturday 9 July 2016

Lukis jea ... teruskan perjalanan

Lukis jea ...jom lukis
Rasa rindu tangan ni nak melorek
Kuda ... haiwan istimewa - kuat , cantik , setia dan rajin bekerja.
Punya ekspressi diri yang tersendiri ...

Teruskan perjalanan
Sebarkan kasih sayang

Aku kini punya hajat , punya niat untuk meneruskan perjalanan hidupku tanpa menyakiti hati sesiapapun.

Sungguh!!!
Ingin sekali aku mengukirkan senyuman di bibir atau memahat bahagia di hatinya atau dia dan mereka ...

Sempena syawal kali ini
Izinkan aku memohon maaf atas apa jua kesalahan dan kesilapan yang telah aku lakukan dalam sedar atau tidak kepada semua ... teman , rakan ... juga kepada mereka yang mungkin tidakku kenali tetapi hadir dan tindakku telah menggores hatinya.
Maaf ya ... aku tidak berniat buruk.

Moga Allah memberkati kehidupan kita di dunia hingga akhirat.
Amiinnn



-peace-
>__<

Benarlah tiap kita punya ujian yang tersendiri.







No comments:

Post a Comment