Popular Posts

Friday 5 September 2014

Lukis jea ... Rehatkan minda

Lukis jea ... rehatkan minda

Nilah hasil kerjaku petang ni ... Petang jumaat, habis sekolah n habis urus anak2 ke sekolah agama.
So , inilah cara aku merehatkan minda - penat kerja!
 (Mana ada kerja tak penatkan?. Macamlah aku sorang je yang kerja! Heee...).

Rasanya oklah untuk aku yang takde basic melukis. Lagipun aku nak keluarkan terus benda-benda yang tak sepatutnya ada dalam kepala ni.
Ala-ala 'hilang ingatan'  untuk perkara-perkara tertentu. Hmm ... Kalaulah semudah memetik jari!
Moga lukisan ini juga boleh merehatkan minda sesiapa saja yang melihatnya.

Kenapa aku lukis lukisan ini?. Hmm ... kalau boleh aku nak pergi tempat macam ni untuk merehatkan minda. Ada air terjun yang sederhana untuk mandi manda dan suasana yang damai , dah tentu-tentu tiada sampah yang dibuang merata-rata. Sayangi dan hargai alam kita k ...

Ingat ya teman-teman ... bersih itu sebahagian daripada iman , dan islam itu indah.


-peace-
>__<




No comments:

Post a Comment